Iförigår så firade jag den bästa julen någonsin :)
jag spenderade hela dagen med Fred

först så vaknade vi hemma hos mig,
jag gjorde lite frukost, och sen spelade vi lite ^^
efter det så drog vi till stan, för att handla sista julklapparna :D

jag fick en burk med chai ^^ made me happy :D
jag gav Fred en navel piercing,
den lät väldigt uppskattad ;)

senare så gick vi och såg avatar, den äger :P
den var så bra att jag dog lite när den var slut :P
allt var så genom arbetat och snyggt.

senare så letade vi efter en resturang,
och hittade en på götgatan 15 ^^
den heter bauer,
det var nog den bästa maten jag ätit,
och det var ett riktigt mysigt ställe :D

sen skildes vi åt tyvärr <.<
för att fira jul på varsitt håll ^^

pressenter jag fick:
Chai burk x2
HIMYM ses 3
hörlurar
massa PEZ
Live poäng
Ramar till bilder

allt var exakt det jag önksade mig :P



// Tozil
Posted by Picasa

1 kommentarer:

Natalie sa...

Åh vad mysigt det låter :) Jag vill också ha en navelpiercing, give me ;D Och Avatar bara måste jag se snart! Dock så har de inte 3D här i jönköping men det får gå :) Kraam och go jul igen :)

Skicka en kommentar

PointShop.se